Toimitusehdot

Yleistä
Kikis.fi on Kiki´s lastenvaateliike Oy.n ylläpitämä verkkokauppa, jossa tuotteita myy Lastenvaateliike Kikis (2764884-3, Länsiranta 9, Tornio, +358405027647).
Lastenvaateliike Kikis pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Maksaminen
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Checkout Finland ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle.
Valitse oma pankkisi listalta, ja maksa verkkopankkitunnuksillasi. Maksu veloitetaan pankkitililtäsi välittömästi.

Voit tutustua maksuvaihtoehtoihin ja ehtoihin osoitteessa: https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot

Pivo
Maksa ostokset suoraan Pivolla helposti ja nopeasti ilman tunnuslukulistoja tai luottokorttitietoja. Vaatii mobiilisovelluksen.

Masterpass
Maksa ostoksesi digitaalisella lompakolla. Vaatii mobiilisovelluksen.

MobilePay
Maksaminen tapahtuu älypuhelimella tai muulla mobiililaitteella, ja maksu veloitetaan käyttäjän sovellukseen liittämältä maksukortilta. Vaatii mobiilisovelluksen

Mash lasku ja osamaksu
Joustava maksutapa kaikenlaiseen ostamiseen; saat laskun kotiisi ja 14 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi.

Mastercard ja Visa
Maksa ostokset luottokortillasi. Maksu veloitetaan luottokortiltasi välittömästi.

Jousto lasku
Saat kaksi viikkoa maksuaikaa ostoksellesi. Laskutuspalkkio on 4,90 €/lasku. Laskulla maksaessasi et maksa lainkaan nimelliskorkoa.

Jousto osamaksu
Maksa ostoksesi joustavasti 1 - 24 kk aikana

Toimitustavat ja toimituskulut
Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa.
Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan. Suomessa käytettävissä on Matkahuollon järjestämät kuljetuspalvelut.

- Lähellä -paketti; Matkahuolto toimittaa tilauksen lähimpään K-Marketiin, R-kioskille, MH-asiamiehelle, tai muuhun toimipisteeseen. Asiakas voi valita itse noutopisteen
- Kotiinkuljetus; Matkahuolto toimittaa tilauksen kotijakeluna tilauksessa annettuun toimitusosoitteeseen.
- Pienet kirjeposti-kokoiset lähetykset toimitetaan kirjepostina tilauksessa ilmoitettuun toimitusosoitteeseen riippumatta valitusta toimitustavasta.

Toimitus -ja käsittelymaksu on toimitustavasta riippumatta 4,90€ (paitsi kotiinkuljetus 15,90).
Kotiinkuljetus sovittuna aikana alle 150 euron tilauksissa maksaa asiakkaalle 15,90 euroa.
Kotiinkuljetus sovittuna aikana yli 150 euron tilauksissa on asiakkaalle maksuton.

Tuotteet pyritään lähettämään seuraavan arkipäivän kuluessa, mutta viimeistään seuraavan 3 työpäivän aikana. Poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupassa tuotekortissa
Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen sähköpostiisi tai matkapuhelimeesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa. Huomaathan, että kauppias voi vaihtaa valitsemasi toimitustavan kirjepostiksi mikäli se on mahdollista -näin tilauksesi tuleekin suoraan kotiosoitteeseesi.

Ylivoimainen este (FORCE MAJEURE)
Lastenvaateliike Kikis ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.

Tuotteen takuu ja palautus, sekä peruutus
Kaikilla tuotteillamme on valmistajan myöntämä takuu valmistajan asettamien takuuehtojen mukaisesti. Takuu koskee tuotteessa takuuaikana ilmeneviä raaka-aine- ja valmistusvirheitä. Mahdollisissa takuu-asioissa otamme aina yhteyttä tuotteen valmistajaan/tuotteen maahantuojaan, ja toimimme näiden antamien ohjeiden mukaisesti. Mahdollisen takuun piiriin kuuluvan vian ilmetessä, tulee asiakkaan ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jolloin myyjä ryhtyy tarvittaviin toimenpiteisiin. Myyjä ei vastaa takuun piiriin kuuluvan vian tai vaurioituneen osan korjauksen aiheuttamista välillisistä kustannuksista.

Viallisen tuotteen palautus ja reklamointi:
Viallisen tuotteen reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 vuorokautta. Viallinen tuote vaihdetaan ensisijaisesti samaan uuteen nimikkeeseen. Viallisen tuotteen palautuksessa tulee ottaa aina ensin yhteyttä kauppiaaseen palautusohjeiden saamiseksi.

Palautusoikeus ja tilauksen peruuttaminen
Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta. Palautus on asiakkaalle maksuton.
Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäisessä pakkauksessaan, eikä siitä saa irroittaa mitään osia.

Tuotepalautukset tehdään ainoastaan kauppiaan ohjeen mukaisesti kauppiaan käyttämän kuljetusliikkeen toimesta. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.
Ennen palautusta asiakkaan tulee olla yhteydessä Kikis.fi asiakaspalveluun joko sähköpostitse; lastenvaateliike.kikis@gmail.com tai puhelimitse; +358405027647.
Noutamaton lähetys ei ole palautus, ja noutamattoman lähetyksen toimitus- ja käsittelykulut (20,00€) veloitetaan asiakkaalta. Mikäli lähetyksen vastaanottajaa ei ole tavoitettu jakelun yhteydessä tai lähetystä ei ole noudettu, Matkahuolto ja Posti säilyttää lähetystä vain pari kalenteriviikkoa, minkä jälkeen paketti palautuu lähettäjälleen. Varmistathan, että yhteystietosi ovat ajan tasalla ja oikein.

Tilauksen peruuttamisesta tulee olla yhteydessä Lastenvaateliike Kikis asiakaspalveluun sähköpostitse; lastenvaateliike.kikis@gmail.com tai puhelimitse +358405027647.
Tilauksen peruutuksessa maksun palautus suoritetaan asiakkaan valitseman maksutavan mukaisesti viimeistään 3 vrk.n kuluessa tilauksen peruuttamisesta.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti kuljetusliikkeet huolellisesta pakkaamisesta huolimatta eivät aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia asiakkaan tulee jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot tuotteessa. Mikäli lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

Riidanratkaisu
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)
Euroopan komission verkkovälitteinen riidanratkaisufoorumi: http://ec.europa.eu/odr


Asiakaspalvelu
Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Lastenvaateliike Kikis
Länsiranta 9
95400 TORNIO
P. +358405027647.
lastenvaateliike.kikis@gmail.com