Seuraa meitä


Kirjaudu sisään

Syötä sähköpostiosoitteesi ja salasanasi:

Oletko uusi asiakas? Rekisteröidy nyt

Unohditko salasanasi? Palauta salasana

Palautukset & vaihdot

Palautusoikeus, vaihto ja tilauksen peruuttaminen
Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tuotteen vastaanottamisesta.
Palautus ja vaihto on asiakkaalle maksuton.
Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäisessä pakkauksessaan, eikä siitä saa irroittaa mitään osia.

Tuotepalautukset tehdään ainoastaan kauppiaan ohjeen mukaisesti kauppiaan käyttämän kuljetusliikkeen toimesta.
Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Ennen palautusta tai vaihtoa asiakkaan tulee olla yhteydessä Kikis.fi asiakaspalveluun joko sähköpostitse;
lastenvaateliike.kikis@gmail.com tai puhelimitse; +358401950054.

Noutamaton lähetys ei ole palautus, ja noutamattoman lähetyksen toimitus- ja käsittelykulut (20,00€) veloitetaan asiakkaalta. 

Mikäli lähetyksen vastaanottajaa ei ole tavoitettu jakelun yhteydessä tai lähetystä ei ole noudettu, Matkahuolto ja Posti säilyttää lähetystä vain pari kalenteriviikkoa, minkä jälkeen paketti palautuu lähettäjälleen. Varmistathan, että yhteystietosi ovat ajan tasalla ja oikein.

Tilauksen peruuttamisesta tulee olla yhteydessä Lastenvaateliike Kikis asiakaspalveluun sähköpostitse; lastenvaateliike.kikis@gmail.com tai puhelimitse +358401950054.Tilauksen peruutuksessa maksun palautus suoritetaan asiakkaan valitseman maksutavan mukaisesti viimeistään 3 vrk.n kuluessa tilauksen peruuttamisesta.


Tuotteen takuu ja palautus, sekä peruutus

Kaikilla tuotteillamme on valmistajan myöntämä takuu valmistajan asettamien takuuehtojen mukaisesti. 

Takuu koskee tuotteessa takuuaikana ilmeneviä raaka-aine- ja valmistusvirheitä. Mahdollisissa takuu-asioissa otamme aina yhteyttä tuotteen valmistajaan/tuotteen maahantuojaan, ja toimimme näiden antamien ohjeiden mukaisesti. Mahdollisen takuun piiriin kuuluvan vian ilmetessä, tulee asiakkaan ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jolloin myyjä ryhtyy tarvittaviin toimenpiteisiin. Myyjä ei vastaa takuun piiriin kuuluvan vian tai vaurioituneen osan korjauksen aiheuttamista välillisistä kustannuksista.

Viallisen tuotteen palautus ja reklamointi:Viallisen tuotteen reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 vuorokautta. Viallinen tuote vaihdetaan ensisijaisesti samaan uuteen nimikkeeseen. Viallisen tuotteen palautuksessa tulee ottaa aina ensin yhteyttä kauppiaaseen palautusohjeiden saamiseksi.